lördag 19 februari 2011

Utlottning


Fick en sån lust att ha en liten utlottning här på bloggen, bara för att:)))
Det finns många olika grejer som är bra att ha i ett kök, till exempel en Digital Stektermometer, kan man ha stor nytta av ibland!
Eftersom jag fått tag på en extra sådan, så tänkte jag lotta ut den!
Den går dessutom att använda som timer!
Ifall det blir många deltagare kanske det också blir ett tröstepris, vi får se hur det går:)

Reglerna är enkla:

Kommentera inlägget, att du vill delta, och du har 1 lott.

Kommentera och länka med bilden från din blogg och du får 2 lotter.

Kommentera, länka och bli följare och du får 3 lotter.

Har du ingen blogg måste du skriva din mail-adress, så jag kan nå dig ifall du vinner.

Tala gärna om hur många lotter du vill ha.

Tävlingen pågår tom 10 mars, med dragning dagen efter på min födelsedag:))

Hoppas många vill vara med:))

Ha det gott!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!




22 kommentarer:

  1. Huu så kallt ni har ,-16 här så inte mycket bättre,jag är gärna med på din utlottning,är redan följare så 2 lotter tack,ha det så bra Nette

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! testar fru Fortuna och tar 3 lotter!

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med i utlottningen. Jag tar tre lotter.

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med, en lott:)
    Hälsningar Caroline L
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej Margot!

    Vilken fin och bra matblogg du har. Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag har lagt mig som följare och tar därför tre lotter.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vill ha en lott:)
    Mvh Annelie M
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hoppas på tredubbel tur.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  8. Hejsan! Klart jag vill vara med i utlottningen;)...äter oxå LCHF och är supernöjd, hållt på sen i aug 2010...har nått min målvikt + lite till =)...kramkram

    SvaraRadera
  9. Jag vill vara med, tar en lott./KataM
    kata.moll(at)gmail.com

    SvaraRadera
  10. Åh! Jag tar en lott! Nu ska jag kika vidare och se vad för smaskigt du har fixat :-).

    SvaraRadera
  11. Självklart vill jag vara med i din utlottning. Jag länkar och blir följare, så 3 lotter för mig. Nu ska jag kika vidare på vad du har för gott att bjuda på =)
    /Majsan

    SvaraRadera
  12. Följare är jag - Länkar och kommenterar gör jag - det blir tre lotter, tack!

    SvaraRadera
  13. Klart jag vill vara med, 3 lotter Tack!
    Länkar från den här bloggen http://vindsromantik.blogspot.com/

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  14. Javisst vill jag vara med i utlottningen. Följare är jag och Kycklingwoken såg mycket god ut. Den ska jag testa - som älskar kyckling. Vi ses på lördag. /Anki

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Jag vill jätte gärna prova turen i din utlottning. Tar 3 lotter.

    Jätte mycket trevliga och goda recept du har.

    Ha en fin dag!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  16. Ja skulle verkligen sitta fint med en termometer nu. :)
    Vi hade en precis sån här men den dog tillslut. :S

    Hoppas på vinst med 1 lott. :)

    Mari
    majra1@live.se

    SvaraRadera
  17. For en kjempefin matblogg du har.
    Vil gjerne være med i trekningen med 1 lodd.
    Ha en fin onsdagskveld.
    Klem fra Mio

    SvaraRadera
  18. Jag är gärna med i din utlottning! Har länkat med bild på min blogg.

    Mvh // Therese

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med och tävlar om 3 lotter :)

    Jag blev följare och har länkat
    http://teskedtavlar.blogspot.com/2011/03/mammas-delikata-mat.html

    SvaraRadera
  20. Jag vill väldigt gärna var med och tar alla 3 lotter!
    Min länk hittar du här: http://barbados.blogg.se/2011/march/10-mars-stek-termometer.html

    SvaraRadera
  21. Jag vill helt klart vara med och tävla!

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  22. Hej det är klart jag vill vara med. Jag har länkat på min blogg och hoppas nu på tur!
    2 lotter önskar jag.

    SvaraRadera