lördag 18 februari 2012

Och vinnaren är........

Nu har det blivit dags att meddela vem som blev vinnare
 i min lilla utlottning:)
Kul att så pass många ville vara med och tävla om 
grillboken och kryddorna!


Jag har en liten guldask där jag lagt ner lotterna vartefter de kommit in
 och maken fick agera lottdragare innan han åkte till jobbet
 nu på tidiga förmiddagen.

Lotten som blev dragen tillhör bittan!
Stort grattis till dig!
Meddela mig din adress så snabbt som möjligt,
så kommer det snart ett paket till dig:)
Min mejladress hittar du i vänstra sidomenyn!

Tack till alla er andra som var med i utlottningen,
önskar jag kunde ge en vinst till alla, men det är lite svårt:))

Ha en trevlig helg!



4 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning.

    Kram

    SvaraRadera
  2. http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Ett stort Grattis till den lycklige vinnaren, och Tack för den fina utlottningen.

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  3. Åå, gratulerar vinnaren gör jag och samtidigt beklagar jag att det inte var jag, men jag är glad för bittans skull!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Tack för vinsten o för alla grattishälsningar !
    De roliga var att jag bor i den stad varifrån bloggskrivaren ursprungligen kommer .
    Säkert har vi gått i samma skola under samma tid .
    Vårhälsningar från bittan i Finland

    SvaraRadera