söndag 11 september 2011

Nya böcker

För någon vecka sedan fick jag ett erbjudande om att gå med i en
bokklubb som heter Mat & Njutning,
 där jag fick välja två böcker för 19 kr/bok!
Eftersom det fanns flera intressanta böcker att välja på
så nappade jag på erbjudandet!
Dessutom skulle jag få en fin liten våg:)

Idag kunde jag hämta ut paketet med böckerna jag valt.

Måste säga att jag är supernöjd med mitt bokval:))
Jag kunde knappt slita mig från Alexandra Pascalidou`s bok
"Min stora feta grekiska kokbok", den är otroligt spännande
då hon varvar recepten med att berätta om sina grekiska rötter,
långt tillbaka i tiden. En minst sagt fascinerande berättelse!
Dessutom gillar jag grekisk mat:)

Den andra boken
"LCHF för tjejer, Supermat på medelhavsvis"
verkar vara en toppenbok också!
Där kommer jag att hitta många goda rätter att testa!

Kul att hitta två så härliga böcker till en sådant superpris!


2 kommentarer:

  1. Ser ut att vara trevliga böcker båda två ,kram ,Nette

    SvaraRadera
  2. Va fina böcker..Kommer du nu att själv få välja vad man vill ha för böcker?.. Ha en bra söndag!Kom med i min tävling om trädgårdsboken!!

    SvaraRadera